logo3

Svetainė jaunimui

askritiskas

Išvyka į Vilnių

Atostogos prasidėjo, tačiau vis dar norisi pabūti kartu. Penktos ir ketvirtos klasės mokiniai birželio 8 dieną neaptingėjo anksti atsikelti ir išdardėjo į Vilnių.

Pirmiausia, žinoma, nuvykome į sostinės širdį - Katedros aikštę. Vilniaus arkikatedros bazilikos požemyje sužinojome svarbiausios Lietuvos bažnyčios istoriją, išgirdome pasakojimus apie Barborą Radvilaitę, Lietuvos valdovus, pamatėme, kaip buvo laidojami valstybei nusipelnę žmonės. Valdovų rūmuose stebėjomės galingų mūrų liekanomis, grožėjomės didikų portretais, domėjomės įvairiais archeologiniais radiniais. Užkopę į Gedimino pilies kalną prisiminėme Vilniaus įkūrimo legendą, pasigrožėjome Vilniaus senamiesčiu. Ne lengviau kopti buvo ir į Trijų kryžių kalną. Čia pasidžiaugėme informaciniu stendu, kurio pagalba skaičiavome bažnyčių bokštus. Vėliau autobusas pasuko Ozo prekybos ir pramogų centro link, kur smagiai pažaidėme ir papietavome. Dieną pakeitė vakaras, o mokiniams buvo sunku išsiskirti su Vilniumi, todėl paskutinė stotelė – televizijos bokštas. Nors visą dieną iš aukštai žvalgėmės po sostinę, vaizdas, atsivėręs iš apžvalgos aikštelės, apstulbino visus. Vaikai nutarė, kad Vilnius – labai žalias ir didelis miestas, slepiantis įdomią istoriją.

Kelionė baigėsi, įspūdžiai liko. Tegu visos atostogos būna įdomios ir įsimintinos. Susitiksime rugsėjį.